Saturday, December 3, 2011

Μαρία Αθανασιάδου: Οι καιροί είναι δύσκολοι για πολύ μεγάλα όνειρα!


Το ελληνικό πεντάγραμμα ανέκαθεν έβγαζε και βγάζει σπουδαίες φωνές, ειδικά στη Θεσσαλονίκη. Μια τέτοια «φωνή» λοιπόν είναι και η Μαρία Αθανασιάδου, που τα τελευταία χρόνια αποδεικνύει πως το ελληνικό τραγούδι θα έχει πάντα σπουδαίους ερμηνευτές.


Του Σπύρου Τάντη Εφημερίδα InPress
Η Μαρία Αθανασιάδου, γεννήθηκε και μεγάλωσε στη συμπρωτεύουσα και ξεκίνησε να τραγουδάει σε νυχτεριvά κέντρα της Θεσσαλονίκης παράλληλα με το σχολείο της, ενώ παρακολούθησε μαθήματα φωνητικής στο "Σύγχρονο Ωδείο Θεσσαλονίκης". Έχει συνεργαστεί με επιτυχημένους καλλιτέχνες ανάμεσα στους οποίους ο Νότης Σφακιανάκης, ο Γιάννης Πλούταρχος, η Πέγκυ Ζήνα, η Έλλη Κοκκίνου, ο Νίκος Κουρκούλης, ο Νίκος Μακρόπουλος και η Αγγελική Ηλιάδη. Όνειρο της όπως λέει η ίδια, είναι να έχει στο μέλλον ακόμα σπουδαιότερες συνεργασίες και φυσικά να κάνει τον κόσμο που πηγαίνει να την απολαύσει χαρούμενο, ειδικά τις δύσκολες εποχές που περνάμε σαν χώρα τα τελευταία χρόνια. Το καμαρίνι της είναι πάντα ανοιχτό για όλους, ενώ μας μίλησε και για το νέο της τραγούδι που κυκλοφορεί (Το μωρό), αλλά και για τον κόσμο του τραγουδιού γενικότερα.
Η συνέντευξη
Μαρία, κατά αρχάς πες μας πως αποφάσισες να ασχοληθείς με το τραγούδι και ποιος σε βοήθησε σε αυτή σου την απόφαση;...

Από μικρή αγαπούσα πολύ τη μουσική και το τραγούδι οπότε δε μου ήταν δύσκολο να αποφασίσω να το κάνω επάγγελμα. Σε αυτή μου την απόφαση ήταν δίπλα μου η οικογένεια μου φυσικά, όπως και όλοι οι δικοί μου άνθρωποι.
Κάθε τραγουδιστής έχει ένα όνειρο, ποιο είναι το δικό σου; 
Οι καιροί είναι δύσκολοι για πολύ μεγάλα όνειρα. Αυτό που θέλω για τον εαυτό μου είναι να κάνω καλές συνεργασίες και να καταφέρνω να κάνω τον κόσμο που έρχεται να με βλέπει, να διασκεδάζει και να περνάει ευχάριστα.
Ορισμένοι μπορεί να μην σε γνωρίζουν, τι θα έπρεπε να ξέρουν για την Μαρία ως άνθρωπο και ως τραγουδίστρια;
Ο κόσμος πρέπει να ξέρει ότι το καμαρίνι μου είναι πάντα ανοιχτό για όλους, άρα, μπορούμε να γνωριστούμε εκεί και να βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματα του μόνος του. Και ως τραγουδίστρια μιλάω με το έργο μου πάνω στη σκηνή, οπότε και πάλι τα συμπεράσματα δικά σας!!
Που μπορεί κανείς να σε απολαύσει φέτος;
Φέτος εμφανίζομαι στο ΠΑΡΙΖΙΑΝΑ 9/8 στην Πάτρα.
Πριν λίγο καιρό κυκλοφόρησε το νέο σου τραγούδι «Το μωρό» πότε να περιμένουμε νέα σου δουλειά;
Η καινούρια δουλειά είναι στα σκαριά, άλλα ας αφήσουμε «Το μωρό» να ακουστεί λίγο περισσότερο πριν σας δώσουμε το νέο μας υλικό.
Θα συμμετείχες ποτέ σε ριάλιτι τραγουδιού ή χορού;
Νομίζω πως όχι.
Σε περίπτωση που σου γινόταν πρόταση να συμμετάσχεις στη Eurovision θα πήγαινες;
Δεν μπορώ να σου απαντήσω με ένα ναι ή με ένα όχι, εξαρτάται από πολλούς παράγοντες αν θα δεχόμουν να κάνω κάτι τέτοιο.
Έχεις συνεργαστεί με αρκετούς και σπουδαίους καλλιτέχνες. Ποιος ή ποια είναι στόχος σου ή όνειρο σου να συνεργαστείς ή να κάνεις ένα ντουέτο και γιατί;
Στην Ελλάδα έχουμε πολλούς σπουδαίους καλλιτέχνες και δεν έχω συνεργαστεί με αρκετούς. Όνειρο μου είναι να συνυπάρξω καλλιτεχνικά με όσους περισσότερους μπορώ χωρίς να τους ονοματίσω γιατί δε θέλω να αδικήσω κανέναν.
Αρκετοί πιστεύουν πως το ελληνικό τραγούδι έχει χάσει την παράδοση του και γέρνει περισσότερο σε ξενόφερτο. Ποια είναι η γνώμη σου;
Όντως έχουμε επηρεαστεί αρκετά από την ξένη μουσική όμως από τη στιγμή που αλλάζουν οι γενιές και ζητάνε κάτι άλλο οφείλουμε να τους το δώσουμε. Εμένα προσωπικά αυτά τα ακούσματα δεν ανταποκρίνονται στα δικά μου γούστα, άλλα τι να κάνουμε...
Η οικονομική κρίση έχει επηρεάσει και τα νυχτερινά κέντρα και γενικότερα τη μουσική βιομηχανία. Πόσο έχει επηρεάσει εσένα προσωπικά; 
Η οικονομική κρίση έχει επηρεάσει τους πάντες και έτσι έχει επηρεάσει και εμένα πολύ. Προσέχω να μην σπαταλάω χρήματα σε περιττά πράγματα, δηλαδή περιορίζομαι στα απαραίτητα όπως όλος ο κόσμος. Δεν κάνω κάτι διαφορετικό.
Πως περνάς τον ελεύθερο σου χρόνο;
Ο ελεύθερος χρόνος είναι πολύτιμος και μου αρέσει να τον περνάω με καλή παρέα κάνοντας οτιδήποτε. Περίπατο σε δρόμος με βιτρίνες, συνήθως βράδυ, πίνοντας καφέ και παίζοντας επιτραπέζια, τρώγοντας πίνοντας συζητώντας άλλα πάντα με τους δικούς μου πολύτιμους ανθρώπους.
Αν κάποιος θέλει να «κερδίσει» την Μαρία είτε σε φιλικό είτε σε προσωπικό επίπεδο ποια ατού πρέπει να διαθέτει;
Για να κερδίσει κάποιος τη Μαρία πρέπει να είναι άνθρωπος αισιόδοξος, χαμογελαστός και καλοπροαίρετος. Αν βλέπει το ποτήρι μισογεμάτο τότε μπορούμε να είμαστε κολλητοί. Δεν μπορώ τη γκρίνια χωρίς λόγο και τις κακίες των ανθρώπων.
Τέλος, ας κλείσουμε με μια ευχή σου προς του θαυμαστές σου μιας και πλησιάζουν και οι γιορτές…
Εύχομαι σε όλο τον κόσμο υγεία, αγάπη, χαμόγελο και αισιοδοξία!
Μαρία σε ευχαριστώ πολύ…
Εγώ σ’ ευχαριστώ

No comments:

Post a Comment

Pages

Search This Blog

Followers

Blog Archive

Total Pageviews