Friday, December 2, 2011

Αναπάντητα γιατί...

Ο δήμαρχος Πηνειού, Αλέξανδρος Καστρινός, σε επιστολή που έστειλε το Σάββατο 26 Νοεμβρίου προς τον υφυπουργό Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, κ. Γ.Κουτσούκο, και τους βουλευτές ΠΑΣΟΚ Ν. Ηλείας κ. Παναγιώτη Αντωνακόπουλο, κ. Παναγιώτη Δημητρουλόπουλο και κ. Μιχάλη Κατρίνη εκφράζει τη διαμαρτυρία του για την πιθανή συγχώνευση της Δ.Ο.Y  Γαστούνης με αυτή της Αμαλιάδας. Στην επιστολή του αναφέρει:
«ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
Γίναμε τις τελευταίες ημέρες δέκτες συγκεχυμένων πληροφοριών για την επικείμενη κατάργηση(;) - συγχώνευση(;) - συστέγαση (; ) της ΔΟΥ Γαστούνης με αυτή της Αμαλιάδας. Ωστόσο, πριν ληφθεί οποιαδήποτε απόφαση και με γνώμονα πάντα ότι η απόφαση αυτή είναι ορθή, πρέπει να εξεταστούν προσεκτικά κάποια δεδομένα. Εύλογα λοιπόν προκύπτουν ερωτήματα σχετικά με τα αντικειμενικά ή μη κριτήρια τα οποία ελήφθησαν υπόψη πριν αποφασιστούν τα ανωτέρω.
Αναρωτιόμαστε λοιπόν:...
1. Γιατί ενώ τα οικονομικά δεδομένα της Β' τάξης Δ.Ο.Υ Γαστούνης είναι μεγαλύτερα έναντι πολλών άλλων (που εκτιμούμε ότι γνωρίζετε), επιλέχθηκε η συγκεκριμένη;
2. Γιατί θα γίνει μεταφορά προσωπικού σε κτίριο του όμορου δήμου εφόσον το προσωπικό θα παραμείνει αυτούσιο και με τις ίδιες αρμοδιότητες(!), δηλαδή θα εξυπηρετεί αποκλειστικά και μόνο τους φορολογούμενους του Δήμου Πηνειού;
3. Γιατί δεν εφαρμόστηκαν οι εξαγγελίες που συμπεριλήφθησαν στο Εθνικό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Καταπολέμησης της Φοροδιαφυγής και αφορούσαν στην αντικατάσταση των Δ.Ο.Υ που θα καταργούνταν με Γραφεία Εξυπηρέτησης Πολιτών στα πλαίσια των Φορολογικών ΚΕΠ όπου θα μπορούσαν οι πολίτες να διεκπεραιώνουν φορολογικές υποθέσεις εκτός Δ.Ο.Υ.
4. Γιατί, μη λαμβάνοντας υπόψη τη δυσχερή δημοσιονομική κατάσταση της χώρας μας αλλά και τα δυσβάσταχτα μέτρα έναντι των πολιτών, επιβαρύνετε τους πολίτες με επιπλέον κόστος μεταφοράς και απώλεια εργατοωρών και ημερομισθίων;
5. Γιατί δεν αποτελεί προτεραιότητα σας η είσπραξη εσόδων από ΦΠΑ ή από τη φορολογία εισοδήματος (δράσεις που δεν εξυπηρετούνται μέσω των Δημοτικών ΚΕΠ) αφού η μεταφορά θα οδηγήσει σε καθυστερήσεις στην καταβολή λόγω δυσκολίας μετάβασης σε όμορο Δήμο;
6. Γιατί ένα άκρως παραγωγικό κομμάτι του Ηλειακού Κάμπου με ακμάζον εμπόριο και επιχειρηματικότητα θα πρέπει να ταλαιπωρείται ώστε να εξυπηρετηθεί σε βασικές συναλλαγές με την Δ.Ο.Υ όπως οι ταμειακές συναλλαγές, οι μεταβιβάσεις κεφαλαίου, η παροχή εκκαθαριστικών σημειωμάτων κ.λπ. (δράσεις που δεν εξυπηρετούνται μέσω των Δημοτικών ΚΕΠ);
7. Γιατί δεν συνυπολογίζεται η προσφορά εκ μέρους μας κτιρίου στην ευρύτερη περιοχή της Γαστούνης για τη στέγαση της ΔΟΥ (είναι προτιμότερη η συστέγαση η οποία συνεπάγεται την διαφορετική ταμειακή διαχείριση, τη διαφορετική φορολογική διαχείριση, τη διαφορετική λογιστική διαχείριση με την ύπαρξη δύο διαφορετικών server στο ίδιο κτίριο;);
8. Γιατί δεν υπολογίζεται τη συνύπαρξη υπαλλήλων σε ένα μισθωμένο κτίριο με ασφυκτικό περιβάλλον εργασίας, δυσμενείς συνθήκες και άκρατη δυσλειτουργία;
9. Γιατί, ενώ δεν έχει ολοκληρωθεί το νέο ηλεκτρονικό σύστημα TAXISNET, που σύμφωνα με τις εξαγγελίες σας θα ολοκληρωθεί στα τέλη του 2012, επιχειρείται μια συγχώνευση δίχως ουσία. Επέρχεται καμία ουσιαστική ενοποίηση για τη λογιστική, φορολογική και ταμειακή διαχείριση των ΔΟΥ Αμαλιάδας και Γαστούνης; Ιδού το ερώτημα…»
(Παρασκευή+13)

No comments:

Post a Comment

Pages

Search This Blog

Followers

Blog Archive

Total Pageviews