Friday, December 9, 2011

Αθεμπίγιο, ο φίλος του φίλου!

Μάθε, παιδί μου, γράμματα! Τι θα γίνεις, παιδί μου, άμα μεγαλώσεις; Αρχιτέκτονας σαν τον Χοσέ Αθεμπίγιο! Θα σπουδάσω αρχιτεκτονική, θα αποκτήσω εμπειρία, και όταν έρθει το πλήρωμα του χρόνου θα συναντήσω τυχαία σε κάποιο ταξίδι στο εξωτερικό έναν πρωθυπουργό. Αφού εκτιμήσουμε ο ένας την ευρύτητα πνεύματος του άλλου, θα γίνω άμισθος σύμβουλος του για να εκπονήσω εθελοντικά ένα masterplan για μια παραλία που ονομάζεται Ελληνικό. Όλα αυτά «αμισθί» για το φίλο μου τον Γιώργο. Και άμα τολμήσουν κάποιοι να πουν πως πήρα έστω και ένα ευρώ, τότε θα αναλάβουν οι υπουργοί του φίλου μου, ο Χάρης Παμπούκης, ο Γιώργος Πεταλωτής και ο Γιώργος Παπακωνσταντίνου να διαψεύσουν τους συκοφάντες μιλώντας για «μπούρδες κατσαρές» και «μυθεύματα». Εάν βεβαίως έπειτα από λίγους μήνες αποδειχθεί ότι τσέπωσα και 180.000 ευρώ, αυτά συμβαίνουν... στην αφρικανική χώρα όπου πρωθυπουργός ήταν ο φίλος μου ο Γιώργος. Γι αυτό μάθε, παιδί μου, γράμματα να γίνεις Αθεμπίγιο...

(Παρασκευή+13)

No comments:

Post a Comment

Pages

Search This Blog

Followers

Blog Archive

Total Pageviews